HTML

Europe Summer 2011

A blog a 2011-es európai Offspring turnémat fogja bemutatni.

Friss topikok

  • Crear_alien: cool cool cool... kezdek beszarni :D (2011.08.24. 23:49) Prága - 2011.08.16.
  • akos.kapui: Na mi van, nem túl uptodate az oldal... infókat akarunk :) (2011.08.19. 10:02) Megindulunk!
  • Crear_alien: en tuti olvasni fogom :) hell yeah :) (2011.08.12. 21:07) Hol is kezdjem...

Címkék

2011.09.08. 22:03 Horvath Istvan

2011.08.21. Hollandia

Aug. 21. vasárnap reggel jött értem Ala és Tijs. Ala egy lengyel lány Tijs pedig egy holland srác. Ők amúgy barát és barátnő. Tijs Nijmegen-ben lakik onnan jöttek le értem St. Truiden be kocsival, hogy aztán tovább menjünk a Lowlands fesztiválra Biddinghuizen-be. Ez Amszterdamtól kb 75km -re keletre van. Valahogy kora délután értünk ki a fesztiválra, ahol borús volt az idő, de valami iszonyatos páratartalom mellé nagyon meleg párosult. A fesztiválra guest/press karszallagot kaptunk így betudtunk menni a sajtónak elkülönített részre ahol volt ingyen wi-fi meg kultúrált padok, székek és terasz valamint rendes kajáldás meg bár. Ami zavart és csodálkoztam is rajta ,hogy ez a faszerkezet egy sátortetővel volt ellátva és nem volt benne légkondi szóval bent iszonyat meleg volt, szerencsénkre letudtunk foglalni kint egy nagyobb asztalt. A fesztivál elég nagy területen fekszik és még így is elég zsúfoltan voltak az emberek, hiszen telt ház volt. Igazából ezek a hollandok őrültek, már a fellépők névsora előtt elfogyott az összes jegy!!! Sajnos ezen a napon az Offspring-on kívül semmi számunkra értelmes banda nem játszott így többnyire csak mászkáltunk vagy a már említett helyen lógtunk. Ja, amúgy volt egy banda nekik Jesus a nevük szóval végülis aznap Jesus az Offspring előtt játszott!

Lassan közeledett a kezdési idő így elfoglaltuk a helyünket. A színpad előtt egy rész kordonnal volt leválasztva a hátsó nagyobb résztől mi ide álltunk be a szélére. Itt nem volt zsúfoltság.
Maga a koncert: iszonyatosan jól szóltak! Az én 13 koncertem közül sztem itt szóltak a legjobban. A közönség iszonyatosan jó volt, a legjobb amit valaha láttam. Egy emberként énekeltek, ugráltak, hullámoztak, baromi nagy feeling volt.
A koncertet végig tomboltuk, ugráltuk!


A fellépést amúgy élőben lehetett nézni a neten, mert a fesziválról volt broadcast a neten. Egy számról kis adtak egy nagyfelbontású videót. A szám nem más mint a zárószám a Self Esteem. A videóban jól hallatszik, ahogy a Dexter beleröhög kétszer is a mikrofonba, ez mind a közönségnek szólt, meg a sok crowdsurfingernek, nagyon komoly volt.

Itt a video: https://www.youtube.com/watch?v=EmtUWEjiCH8

Amúgy ez alatt a szám alatt én is nyomtam egy nagyon komoly crowdsurfinget, remélve, hogy kitesznek a nagy kivetítőre, de sajna nem vett a kamera, pedig nagyon brutál volt, legalább a szám felét fent töltöttem és bár 2x is visszaejtettek, kurva jó volt. Egy két holland srácnak nagyon nagy köszönet jár, mert a 2 visszaejtés nélkülük lehetett volna több is.

Fesztivál után leautóztunk Ala-val és Tijs al Nijmegenbe kb másfél óra volt az út olyan hajnali 3kor érhettünk oda. Altatni nem kell gondolhatjátok. 2 óra alvás után 5kor keltünk és 6kor már indultunk is, mert Tijs-ék mentek a reptérre, ők repültek Nimes-be a kovetkező Offspring koncertre engem pedig kiraktak Venloban a vasútállomáson én innen mentem vonattal Düsseldorfba. Venloba 7re értünk a vonatom pedig 8kor ment és 9:15 kor már Düsseldorban voltam. Nem sok hiányzott, hogy álló helyzetben elaludjak annyira fáradt voltam. A legdurvább azt volt, h a gépem csak 17:40kor indult haza így sztem a világ leglassabb reggelijét hajtottam végre a Burger Kingbe. Sikerült egy menüt elfogyasztanom 2 óra alatt és mivel az eső is esett így kimentem a reptérre majd a következő 8órát egy padon töltöttem a váróban........

Aztán mikor eljött az idő hazarepültem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://offspringtour.blog.hu/api/trackback/id/tr273212518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása