HTML

Europe Summer 2011

A blog a 2011-es európai Offspring turnémat fogja bemutatni.

Friss topikok

  • Crear_alien: cool cool cool... kezdek beszarni :D (2011.08.24. 23:49) Prága - 2011.08.16.
  • akos.kapui: Na mi van, nem túl uptodate az oldal... infókat akarunk :) (2011.08.19. 10:02) Megindulunk!
  • Crear_alien: en tuti olvasni fogom :) hell yeah :) (2011.08.12. 21:07) Hol is kezdjem...

Címkék

2011.09.08. 21:33 Horvath Istvan

2011.08.19.-20. Belgium

19.-én reggel ment a gépünk Genfből Brüsszelbe. A reggeli ébredéssel igazából nem volt gond, mondjuk az előző este végkimenetelét nézve ez kész csoda. Egy nagyon, nagyon gyors reggeli után, még teli szájjal ültünk be a reptéri kisbuszba, majd becsekkolás és irány a beszállító kapu. Egy gyors reptéri fogmosás után nem telt el sok idő és már szálltunk is be a gépbe. Legelső sorban ültünk. Azért egy kicsit tartottam attól, nehogy igénybe kelljen majd venni azt a zacskót amit ugye senki se szeretne használni a gépen. Még be se fejeződött az utasok beszállítása amikor éreztem, hogy másnaposan fogmosás után olyan száraz a szám mint egy sivatag. Itt már magasról tettem arra, hogy egy fapadoson ülök, akármennyit megadtam volna egy pohár vízért......aztán  beláttam, hogy tutira nem tudom megvárni míg elérjük az utazó magasságot ahol majd lehet vásárolni üdítőt szóval szóltam a stewardesnek, hogy szeretnék egy pohár vizet kérni. Gond nélkül adott ráadásul ingyen volt szóval amellett, hogy megmentette az életemet még anyagilag is a legjobban jöttem ki belőle. :)

Maga az út kb. egy óra lehetett és tök sima volt.

A szállásunk előre le volt foglalva St. Truiden-ben és mivel vissza nem lehetett mondani hiába maradt el a fesztivál, így azt beszéltük meg, hogy elmegyünk oda és majd szombaton bemegyünk Brüsszelbe várost nézni.

Brüsszelből vonattal mentünk tovább Hasseltbe. A vonat az egyik állomásnál állt vagy egy órát ami nem volt betervezve, igazából nem tudjuk, hogy mi volt a probléma.....
Hogy őszinte legyek a tökünk tele volt már a várakozással!

Megérkeztünk Hasseltbe. Az állomáson fiatalok tömege várt minket. Nagy batyukkal, sátrakkal ültek és várták, hogy eljussanak haza vagy valahova. A legtöbbjük ugyanolyan sáros volt mint ahogy eljött a fesztivál területéről. A fesztivál telt házas volt és a legtöbben sátrakkal voltak kint ergo nekik nem volt szállásuk a városban így gondolom az állomáson aludtak vagy ki tudja hol............

A kajáldában beszélgettünk egy társasággal talán svédek lehettek (nem emléxem már pontosan) akik kint voltak a vihar estéjén. Durva dolgokat meséltek. Az elmondásuk alapján úgy kell elképzelni a vihart mit ami nálunk volt 2006 aug. 20. -án. Előtte utána jó idő, de az a 15perc örökre megváltoztatott sok mindent!

Marco eljött értünk kocsival és átvitt minket St. Truiden-be. Egy kisvárosról van szó, mondjuk nem tudom Belgiumban mekkorának számít, de nem volt nagy.

Szállodánk sztem tök jó modern volt. A helyi futball csapat stadionjával volt egybeépítve. Az első szoba amit kaptam az pontosan a pályára nézett a kapu mögül, nekem nagyon tetszett, csak mikor beléptem láttam, hogy még nincs kitakarítva, szóval szóltam a recepción és adtak egy másikat.

Este megejtettünk egy közös vacsorát majd mindenki aludni ment.

Pénteki napunk nagy része utazásból állt, pedig nagyon jó lett volna ha zajlik a fesztivál és kitudunk menni a New Found Glory-ra és Eminem-re többek között.

Szombati napra ad-hoc módon egy Brüsszeli városnézés lett kitalálva.

Vonattal mentem be. A vonat emeletes volt mint arra fele az összes országban és nagyon tiszta. Az egy órás út nagyon hamar elment, mondjuk azt hiszem aludtam szinte végig.

A central station -nél szálltam le, igazából nem ismertem Brüsszelt nem tudtam mi hol van és nem is volt térképem, de hát nem kell beszarni, menni kell aztán majd lesz valahogy.

Brüsszel nagyon szép, nekem nagyon tetszett. Sokat gyalogoltam, de sokat is láttam, metró közlekedése is nagyon jó. A város nagyon jól ötvözi a modern stílust és a régi hagyományos építészetet. Nagyon sok üvegépület mellett nagyon jól néznek ki a klasszikus építésű flamand házak. Kimetróztam a híres jelképükhöz amit a világkiállításra csináltak az Antonium-hoz. Irdatlan nagy építmény, nagyon érdekes és nagyon szép.

Jártunk az Európai Parlamentnél is ami igazából full üveg, annyira nem is nagy látványosság, Budapesten elég sok irodaépület hasonlít rá sztem. Érdekes volt viszont, hogy mellé ki van állítva a Berlini Fal egyik darabja, az már más kérdés, hogy egy tök gazos kis terület veszi körbe.

Este a főtéren be akartunk ülni az egyik kávézóba, de a legnagyobb megdöbbenésünkre a pincérgyerek azt mondta h nem lehet mert záróra. Na most 19:30 volt a tér csurig volt túristákkal és körülöttünk az összes étterem, kávézó és pub tömve volt vendégekkel. Érdekes vendéglátós felfogás.............na mind1. Beültünk máshova.

Azért az figyelemre méltó, hogy az alatt a 20perc alatt amíg vártam a vonatomat legalább 15 vonat ért be az állomásra ami a föld alatt volt és csak egynél volt egy 5perces késés a többi az halál pontos volt.

Hazafele volt egy kis malőr, igazából majdnem malőr. Történt, hogy a kalaúz szólt nekem, ohgy át kell amjd szállnom egy másik vonatra az egyik állomásnál. Igen ám csak ez a kalaúz egy ázsiai volt aki totál flamandul beszélt angolul viszont nem. Na most a flamandból a német részt megértettem így tudtam összerakni mit akart. Megvolt, hogy melyik megálló és hogy milyen irányba tartó vonatra kell átszállnom. Meh is érkeztünk az adott megállóba le is szálltam és nagy szerencsémre nem volt tábla a peron végén ahol én leszálltam így elkezdtem előre felé sétálni, hogy megnézzem mikor jön az a vonat amire át kell szállnom. Na most a vonat mellett sétálva láttam, hogy az első kocsikra az a célállomás van írva ami nekem kell és ekkor tudatosult bennem, hogy nem egy másik vonatra kell átszállnom, hanem csak előrébbi kocsira, mert a végét lekapcsolják. Nem sokon múlt, hogy ott maradjak a semmi közepén, de végülis ezt is megoldottam.

Haza vonatozás után beülünk még a szállodával és stadionnal szembeni kis kocsmába. A stadionban pont akkor ért véget a bajnoki (amúgy St. Truiden a Belga első osztályban játszik) így a sok drukker jó szokás szerint a kis kocsmába jött megvitatni a meccs részleteit. Jut eszembe, a belga Grimbergen sör nagyon finom, mi szinte csak azt ittuk.

Éjfél is elmúlt már kb mikor is enni támadt kedvünk miután nagyon sok embernél láttuk, hogy nagy adag sültkrumplival mászkálnak. Meg is találtuk, hogy honnan vették, egy kis furgonból árulták, csak mire mi odaértünk ők pont bezártak, de a legnagyobb respect a számukra nem hajtottak el minket hanem mondták, hogy tudnak csinálni egy pár darab hamburgert meg ami maradt kisütött hús oda tudják adni, szóval nagyon baráti áron megvettük tőlük amijük még volt.

Egy fárasztó, de szép nap után azért csalódottsággal, mert hát az Offspring koncert is elmaradt nyugovóra tértünk, hiszen következett a vasárnap ami utazást jelentett és egy újabb fesztivált, egy újabb Offspring koncertet.

Azért még az hozzá tartozik ,hogy ez a flamand nyelv elég idegesítő hosszútávon :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://offspringtour.blog.hu/api/trackback/id/tr603212441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása